کسب نشان عالی مدیریت برتر سال ۹۸-۹۷ از سوی شرکت واسپاری مهر کشاورزی

دکتر حسام الدین پورعباسی

چهارمین دوره اعطای نشان عالی مدیریت برتر سال ۹۸-۹۷ کشور در مورخ ۱۸/۰۴/۹۸ با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه، تعدادی از نمایندگان مجلس، مقامات و مدیران دولتی، اساتید دانشگاهی، سرمایه گذاران، مالکان و مدیران ارشد بخش های خصوصی و عمومی غیر دولتی در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار گردید. در این مراسم بر اساس شاخص های ارزیابی نظیر مجموعه فعالیت های نوآورانه در سطح کسب و کار، تحول آفرینی در سطح صنعت، توسعه سرمایه انسانی و توجه به اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی نفرات برتر معرفی شدند. در این مراسم رئیس هیات مدیره شرکت واسپاری مهر کشاورزی نیز موفق به دریافت نشان عالی مدیریت گردید. در متن قرائت شده در خصوص شرکت واسپاری مهر کشاورزی که نشان آن از سوی دکتر سید حسام الدین پورعباسی دریافت گردیده، آمده است:

  • زمینه سازی و انجام مطالعات آینده پژوهی برای پیاده سازی مدل نوین لیزینگ شرکتی برای نخستین بار در کشور بر پایه لیزینگ مجازی از طریق تولید نخستین CORE LEASING کشور با همکاری شرکت های اسارت آپی و دانش بنیان و بهره گیری از ظرفیت های داخلی در تولید دانش مورد نیاز.
  • پیاده سازی مدل های نوین اجرایی در حوزه لیزینگ سبز و لیزینگ اجتماعی.
  • زمینه سازی نرم افزاری و سخت افزاری برای همکاری با شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، مراکز شتاب دهنده، مدل های نوین کسب و کار و سرمایه گذاری نظیر CV، CVC، SPIN، SPIN OFF، کسب و کارهای کارآفرینانه، کسب و کارهای الکترونیکی، کسب و کارهای خدمات رسان با هزینه مبادله پایین، پتنت ها، کسب و کارهای برآمده مراکز رشد با محوریت بخش کشاورزی.
  • توسعه و گسترش راهکارهای حفظ قدرت معاملاتی سرمایه در کنار رعایت قوانین و مقررات بالادستی و توجه به مسئولیت اجتماعی توأمان.
  • ورود به حوزه های جدید لیزینگ و تنوع بخشی ارائه تسهیلات لیزینگ به منظور کاهش ریسک و توسعه دایره شمول صنعت متناسب با کسب و کار های نوین.
  • مدیریت سرمایه در گردش و ورودی و خروجی های جریان های نقد بمنظور توسعه صنعت لیزینگ خرد در راستای بهره مندی حداکثری مشتریان با درآمد پایین با هدف کمک به توسعه رفاه اقشار کمتر برخوردار.
  • توسعه فعالیتهای بازاریابی در ارتباط با گروه های مشتریان جدید و گسترش استفاده از خدمات نوین الکترونیکی در گزارش دهی، اعتبار سنجی و برقراری ارتباطات مستمر با گروه مشتریان.

گفتنی است این اجلاس با دریافت مجوز ملی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (به شماره مجوز ۷۶۴۲۲۷۸) و همکاری سازمانهای دولتی و تشکل های علمی، صنعتی و اقتصادی در دو بخش آموزشی و تجلیل از مدیران برتر کشور برگزار می گردد که مرکز پژوهش های مجلس، سازمان ملی استاندارد، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های صمت، علوم، تحقیقات و فناوری، اقتصاد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همکاران برگزاری مراسم می باشند.